بهترین بلاگ مجله برای لوازم آرایشی و بهداشتی

در این بلاگ به بیان اخبار علمی و عمومی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازیم

بهترین بلاگ مجله برای لوازم آرایشی و بهداشتی

در این بلاگ به بیان اخبار علمی و عمومی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازیم

بهترین بلاگ مجله برای لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشگاه اینترنتی مو تن رو، لوازم آرایشی و بهداشتی، همراه زیبایی شما
فروشگاه اینترنتی مو تن رو، مجموعه ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان را فراهم آورده تا نیاز یکایک شما برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده نماید. این مجموعه، شامل انواع لوازم آرایشی برای آرایش صورت (کرم پودر، پنکک، کانسیلر ...)، آرایش چشم (سایه چشم ، ریمل، مداد و خط چشم)، آرایش ابرو (ریمل ابرو، سایه ابرو، مداد ابرو...(، آرایش لب (رژ لب، خط لب، بالم لب)، آرایش بدن (حنای طراحی، برچسب تاتو)، آرایش ناخن (لاک ناخن ،مراقبت از ناخن، ست مانیکور پدیکور، دستگاه UV و....) و ابزار آرایش شامل: براش آرایشی، آینه، پد آرایشی، فرمژه، مژه مصنوعی، قیچی، تیغ ابرو، موچین و ... می باشد.

برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی سال 97 ایران
فروشگاه اینترنتی مو تن رو، با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، موفق به کسب تندیس "برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی" با رای مردمی و نظر داوران از جشنواره وب موبایل ایران، در سال 97 شد. این امر با پایبندی به سه اصل مهم، تضمین اصل بودن کالا (با تأییدیه وزارت بهداشت)، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و مشاوره تخصصی، تحقق یافت.

خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی به سادگی
همچنین می توانید با خرید اینترنتی محصولات مراقبت از پوست از جمله: کرم مرطوب کننده، ماسک صورت، اسکراب، ضد آفتاب، ضد چروک و ... سلامت و زیبایی پوست خود را تضمین و از پیری زودرس آن جلوگیری نمایید. فروشگاه اینترنتی مو تن رو با فراهم آوردن انواع محصولات مو در مناسب ترین قیمت از جمله شامپو، نرم کننده مو، سرم مو، ماسک و کرم مو) حالت دهنده مو ( موس مو، ژل مو، اسپری مو و واکس مو) و ابزار جانبی مو، برای شما این امکان را فراهم می کند تا همواره موهایی زیبا، سالم و درخشان داشته باشید. علاوه بر این می توانید انواع محصولات بهداشت شخصی، لوازم برقی، اکسسوری و زیورآلات را با مناسب ترین قیمت و آفرهای ویژه از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه فرمایید.

اطلاعاتی در رابطه کاندوم های مردانه

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۵۷ ب.ظ

حقایقی در رابطه کاندوم های مردانه
راههای متفاوتی برای پیشگیری از بارداری موجود است , برخی از اشکال این راهها از خیر فقط از بارداری پیشگیری می نمایند , بلکه جلوی ابتلا به بیماری های مقاربتی را هم می‌گیرند . کاندوم یک کدام از اشکال راههای پیشگیری از بارداری است که خیر فقط از بارداری پیشگیری می‌کند بلکه قادر است جلوی ابتلای شخص به بیماری های مقاربتی همچون ایدز , هپاتیت , زگیل تناسلی , تبخال تناسلی و … را بگیرد . کاندوم ها در دونوع با اهمیت کاندوم های زنانه و کاندوم های مردانه مو جود میباشند . پیرو به بررسی حقایقی در رابطه کاندوم های زنانه و مردانه می‌پردازیم . برای خرید شامپو استم سل از موتن رو کلیک بفرمایید.


اطلاعاتی در رابطه کاندوم های مردانه
1 ) کاندوم مردانه چیست؟
کاندوم مردانه پلاستیکی نخ نما و پوشاننده است که برروی آلت جنسی مردانه در وضعیت نعوظ کشیده می شود . کاندوم مردانه روی آلت جنسی مردان کشیده شده و از ورود منی ( مایعی که دربردارنده اسپرم است ) به تن خانم ها پرهیز می کند .


2 ) کاندوم مردانه از چه چیزی ساخته می شود؟
بخش اعظم کاندوم ها از پلاستیک خاصی که لاتکس اسم داراست , ساخته می‌شوند . کاندوم های لاتکسی , موثرترین کاندوم ها در پیشگیری از بیماری های مقاربتی میباشند . به تازگی کاندوم های تشکیل شده از پلی اورتان هم ایجاد می گردند . این کاندوم ها از کاندوم های لاتکسی گران خیس بوده و به نظر می رسد راحت خیس پاره میشوند . این جور کاندوم ها عموما بوسیله اشخاص حیاتی به کاندوم های لاتکسی به کار گیری می گردند .


3 ) چه انواعی از کاندوم های لاتکسی جان دار است؟
کاندوم ها در تمامی انواع , مقدار ها و مواد ساخته می شود . در‌پی یک‌سری مشخصه یگانه هنگام خرید کاندوم ذکر می شود :
مقدار - مقدار استاندارد , نسبتاً برای بیشتر مردان مطلوب است . کاندوم ها در سایزهای بزرگتر و کوچک خیس هم جانور میباشند .
صورت - برخی از کاندوم ها می‌باشند که چیزی پستانک مثل برفراز خویش داشته که برای نگه داری مایعات در آن به کار گیری می شود . بقیه کاندوم ها تهی گردشده دارا‌هستند . برای هدیه سالگرد ازدواج خرید کاندوم خوب است !!!!!!!!!!


ضخامت - کاندوم های زیاد سفت جانور میباشند . این کاندوم ها سفت خیس بوده و برای افرادیکه نقص‌ پاره شدن کاندوم دارا هستند , مطلوب می باشند . کاندوم های فراوان نخ نما هم جان دار میباشند , ولی بدلیل احتمال پارگی پیشنهاد نمی‌شوند .


کاندوم های روغنی - این کاندوم ها روغن کاری شده و عموما روغن ها دربردارنده موادی برای کشتن اسپرم هست .
کاندوم های مزه دار - این کاندوم ها برای ارتباط جنسی دهانی بوده و روغن کاری شده نیستند .
کاندوم های رنگی - کاندوم های مردانه در رنگ های متفاوتی جانور می‌باشند , این کاندوم ها تفاوتی باهم نداشته و رنگ آن ها منجر خوب تر و یا این که بدتر بودن آنان نمی‌شود .


4 ) چه چیزی سبب پاره شدن کاندوم مردانه می شود؟
خرید کاندوم تاریخ گذشته - برروی کاندوم های مردانه تازه تاریخی وجودداشته که بعداز گذشتن از آن مورخ نباید از آن به کار گرفت .
محافظت نا مناسب - گرما سبب زخم دیدن کاندوم های لاتکسی می شود , پس آن‌ها را در مکان های گرم همچون کیف پول و یا این که داشبورد خودرو نباید نگه داشت .

 

منبع : خرید هدیه روز مادر
 

  • motanro motanro

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی