بهترین بلاگ مجله برای لوازم آرایشی و بهداشتی

در این بلاگ به بیان اخبار علمی و عمومی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازیم

بهترین بلاگ مجله برای لوازم آرایشی و بهداشتی

در این بلاگ به بیان اخبار علمی و عمومی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازیم

بهترین بلاگ مجله برای لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشگاه اینترنتی مو تن رو، لوازم آرایشی و بهداشتی، همراه زیبایی شما
فروشگاه اینترنتی مو تن رو، مجموعه ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان را فراهم آورده تا نیاز یکایک شما برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده نماید. این مجموعه، شامل انواع لوازم آرایشی برای آرایش صورت (کرم پودر، پنکک، کانسیلر ...)، آرایش چشم (سایه چشم ، ریمل، مداد و خط چشم)، آرایش ابرو (ریمل ابرو، سایه ابرو، مداد ابرو...(، آرایش لب (رژ لب، خط لب، بالم لب)، آرایش بدن (حنای طراحی، برچسب تاتو)، آرایش ناخن (لاک ناخن ،مراقبت از ناخن، ست مانیکور پدیکور، دستگاه UV و....) و ابزار آرایش شامل: براش آرایشی، آینه، پد آرایشی، فرمژه، مژه مصنوعی، قیچی، تیغ ابرو، موچین و ... می باشد.

برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی سال 97 ایران
فروشگاه اینترنتی مو تن رو، با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، موفق به کسب تندیس "برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی" با رای مردمی و نظر داوران از جشنواره وب موبایل ایران، در سال 97 شد. این امر با پایبندی به سه اصل مهم، تضمین اصل بودن کالا (با تأییدیه وزارت بهداشت)، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و مشاوره تخصصی، تحقق یافت.

خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی به سادگی
همچنین می توانید با خرید اینترنتی محصولات مراقبت از پوست از جمله: کرم مرطوب کننده، ماسک صورت، اسکراب، ضد آفتاب، ضد چروک و ... سلامت و زیبایی پوست خود را تضمین و از پیری زودرس آن جلوگیری نمایید. فروشگاه اینترنتی مو تن رو با فراهم آوردن انواع محصولات مو در مناسب ترین قیمت از جمله شامپو، نرم کننده مو، سرم مو، ماسک و کرم مو) حالت دهنده مو ( موس مو، ژل مو، اسپری مو و واکس مو) و ابزار جانبی مو، برای شما این امکان را فراهم می کند تا همواره موهایی زیبا، سالم و درخشان داشته باشید. علاوه بر این می توانید انواع محصولات بهداشت شخصی، لوازم برقی، اکسسوری و زیورآلات را با مناسب ترین قیمت و آفرهای ویژه از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه فرمایید.

شامپوهای استم سل

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۰ ب.ظ


مواد زیان آور جانور در شامپوهای معمولی سورفکتنت های آنیونیک سولفاته و سولفونه اتوکسیله میباشند . این ترکیبات عامل ها پاک کننده و کف زا میباشند , از روغن نارگیل مشتق می شوند . سورفکتنت های سولفاته بخشی از مواد پاک کننده ارزان قیمت بوده و خاصیت کف زایی زیادی دارا‌هستند به همین دلیل این مواد مصرف گستردهای در تولید پاک کننده های صنعتی مثل شویندههای اتومبیل , کارواشها و همچنین مایع ظرفشویی و غیره دارا هستند . مضرات مصرف سورفکتنت های سولفاته در شامپوها بیشمار است .

سورفکتنت های سولفاته از طریق تشکیل پل شیمیایی بین واحدهای محلول در چربی و محلول در آب موجب تخریب ساختار شیمیایی پروتئینها در سلول شده و سبب کاهش یا از بین رفتن خاصیت ترمیم کنندگی سلولها می شود . لذا سلول برای بازسازی آن انرژی زیادی نیاز خواهد داشت . از دیگر عارضه ها جانبی تخریب ساختار پروتئینها می توان به شکنندگی و وزشدگی موها , ‌التهاب در دید ها و پوست راز اشاره کرد . رخنه این مواد به فولیکول گیسو و تغییرات پروتئینی آن , آسیب جدی به فولیکول یا پیاز گیسو وارد کرده و موجب ریزش موی می گردد .

پتانسیل این مواد برای از بین بردن عملکرد سلولهای ارائه کننده آنتی ژن اپیدرمی منجر افزایش احتمال به تومور میشود زیرا مشکل در عملکرد سلولهای ارائه کننده آنتی ژن برای جواب سیستم ایمنی بی نهایت زیان آور است . این سورفکتنت ها با رخنه به اپیتلیوم پروتئینها را تخریب کرده و منجر افزایش احتمال ابتلا به سرطان می گردد .

 

مقایسه مواد اولیه پایه ساخت شامپو های STEM CELL با دیگر شامپوها

 

تیم تخصصی شامپو STEM CELL پس از تحقیقات تئوریک دوچندان و شناسایی و حذف مواد اولیه زیان توشه و آسیب رسان که در ساخت شامپوهای امروزی بکار میرود , برای اولین توشه در دنیا غالب به ارائه فرمولی مختص از شامپوهای نسل سوم شامپو شده‌است .

 

در زمینه ی مواد اولیه آسیب رسان که در پایه ساخت شامپوهای امروزی بکار میرود در نصیب پیشین توضیحات مختصری ارائه گردید همچنین به تعدادی از مضرات آنان نیز اشاره گردید . شامپو استم سل نوید بخش تولید شامپوهای بی ضرروزیان , با کیفیت عالی است و برای افرادی که به زیبایی و سلامتی خویش هم زمان اهمیت میدهند , فرموله شده‌است .

 

شامپوهای تخصصی STEM CELL فاقد سورفکتنت های سولفاته , سورفکتنت های آنیونیک , و کاتیونیک , ترکیبات پارابنی و آمین ها و دیگر مواد آسیب رسان می باشد . تکنولوژی و فرمول اختصاصی این شامپوها بر مبنای مواد پاک کننده مشتق شده از مواد طبیعی بوده و از مواد شیمیایی زیان آور در فرمول آن‌ها استعمال نشده است بنابراین پوست رمز در قبال هر مدل حساسیت , ‌التهاب و خارش حفظ می شود . در نهایت اینکه سالم و کارایی فولیکول های گیسو نیز مراقبت شده و ریزش غیر طبیعی موی متوقف خواهد شد .

https://mootanroo.com/products/brand/stem-cell-2268

  • motanro motanro

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی