بهترین بلاگ مجله برای لوازم آرایشی و بهداشتی

در این بلاگ به بیان اخبار علمی و عمومی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازیم

بهترین بلاگ مجله برای لوازم آرایشی و بهداشتی

در این بلاگ به بیان اخبار علمی و عمومی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی می پردازیم

بهترین بلاگ مجله برای لوازم آرایشی و بهداشتی

فروشگاه اینترنتی مو تن رو، لوازم آرایشی و بهداشتی، همراه زیبایی شما
فروشگاه اینترنتی مو تن رو، مجموعه ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان را فراهم آورده تا نیاز یکایک شما برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده نماید. این مجموعه، شامل انواع لوازم آرایشی برای آرایش صورت (کرم پودر، پنکک، کانسیلر ...)، آرایش چشم (سایه چشم ، ریمل، مداد و خط چشم)، آرایش ابرو (ریمل ابرو، سایه ابرو، مداد ابرو...(، آرایش لب (رژ لب، خط لب، بالم لب)، آرایش بدن (حنای طراحی، برچسب تاتو)، آرایش ناخن (لاک ناخن ،مراقبت از ناخن، ست مانیکور پدیکور، دستگاه UV و....) و ابزار آرایش شامل: براش آرایشی، آینه، پد آرایشی، فرمژه، مژه مصنوعی، قیچی، تیغ ابرو، موچین و ... می باشد.

برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی سال 97 ایران
فروشگاه اینترنتی مو تن رو، با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، موفق به کسب تندیس "برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی" با رای مردمی و نظر داوران از جشنواره وب موبایل ایران، در سال 97 شد. این امر با پایبندی به سه اصل مهم، تضمین اصل بودن کالا (با تأییدیه وزارت بهداشت)، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و مشاوره تخصصی، تحقق یافت.

خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی به سادگی
همچنین می توانید با خرید اینترنتی محصولات مراقبت از پوست از جمله: کرم مرطوب کننده، ماسک صورت، اسکراب، ضد آفتاب، ضد چروک و ... سلامت و زیبایی پوست خود را تضمین و از پیری زودرس آن جلوگیری نمایید. فروشگاه اینترنتی مو تن رو با فراهم آوردن انواع محصولات مو در مناسب ترین قیمت از جمله شامپو، نرم کننده مو، سرم مو، ماسک و کرم مو) حالت دهنده مو ( موس مو، ژل مو، اسپری مو و واکس مو) و ابزار جانبی مو، برای شما این امکان را فراهم می کند تا همواره موهایی زیبا، سالم و درخشان داشته باشید. علاوه بر این می توانید انواع محصولات بهداشت شخصی، لوازم برقی، اکسسوری و زیورآلات را با مناسب ترین قیمت و آفرهای ویژه از فروشگاه اینترنتی مو تن رو تهیه فرمایید.

قیمت و خرید عطر مردانه اصل

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶ ق.ظ

قیمت و خرید عطر مردانه اصل

شاید یکی از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات برای مردان شیک پوش یا خانم های خوش ذوق که به دنبال خرید عطر مردانه جذاب هستند، انتخاب عطر و ادکلن مردانه باشد. خیلی از آقایان، دوست دارند که ظاهری آراسته و بویی خوش داشته باشند و در همه جا خوش بدرخشند. البته خانم هایی هم هستند که تمایل دارند با خرید عطر مردانه به مرد خود، ابراز علاقه نمایند. در واقعیت، عطر مردانه نشانگر شخصیت و افزایش اعتماد به نفس، برای یک آقا به حساب می آید و دوست دارد در نظر دیگران جذاب و زیبا دیده شود و حتی از خود یک ردپای منحصر به فرد، برجای گذارد. همانطور که می دانید خرید عطر مردانه برای افرادی که آشنایی کافی با عطر ندارند، کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است. توصیه فروشگاه اینترنتی مو تن رو، به خریداران عطر و ادکلن مردانه و حتی زنانه این است که با مشاورین ما تماس بگیرند تا راحت تر بتوانند، عطر موردنظر خودرا بیابند. قیمت عطر مردانه با توجه به ماندگاری ادکلن و ساخت کدام کشور، از اهمیت زیادی برخوردار است.

ویژگی های ادکلن و عطر مردانه

اگر دقت کرده باشید، بسیاری از عطر های مردانه، خشن، سنگین، تلخ و دارای بویی تند می باشند که برای عطرهای زنانه کاملا برعکس آن وجود دارد. علت داشتن چنین رایحه ای خشن، شاید به خاطر مقاوم بودن و سخت بودن یک مرد در جامعه است که باعث شده، با زدن چنین عطری، اقتدار و حضور خود را در جامعه پررنگ تر نماید. ما درحالت کلی 4 نوع عطر داریم که به تعریف آن ها می پردازیم:

  • عطر ها یا پرفیوم ها، از بادوام ترین و بهترین نوع از رایحه ها هستند که دارای ۲۲ درصد اسانس روغنی را به خود اختصاص می دهند و عموما از گرانترین ها در حوزه عطر و ادکلن به حساب می آیند.
  • ادو پرفیوم ها بعد از پرفیوم ها، دارای ۱۵ الی ۲۲ درصد روغن معطر بوده و دارای ماندگاری بالا  نیز می باشند.
  • ادو تویلت ها نوع دیگری از عطر ها هستند که دارای ۸ تا ۱۵ درصد اسانس روغنی می باشند.
  • ادکلن ها عموما برای آقایان استفاده شده و در حدود ۴ درصد روغن نیز می باشند.

نکات خیلی مهم در انتخاب ادکلن های مردانه

شاید برای شما باورکردنی نباشد که  به هنگام خرید عطر مردانه، نه تنها باید به رایحه آن توجه داشت، بلکه هر شیشه و بسته بندی هم برای خود دارای یک ارزشی می باشند که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم.

رنگ آبی: افرادی که تمایل به خرید شیشه های آبی دارند، افرادی هستند که به تازگی و خنک بودن عطر علاقه زیادی داشته و دوست دارند مانند اب و دریا، گاهی آرام و گاهی خروشان باشند.

رنگ طلایی:  آقایانی که دارای ذائقه بویایی غریب و دارای غلظت می باشند، از عطر طلایی رنگ استفاده کرده که، عموما این رنگ برای مهمانی ها و مجالس خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ زرد: آقایانی که رنگ زرد را برای خود انتخاب می کنند، عاشق فصل تابستان و گرمای آن هستند و با انتخاب این رنگ، همیشه شاد و پر انرژی و آتشی مانند تابستان می باشند.

رنگ سبز: افرادی که رنگ سبز را برای خود انتخاب می کنند، افرادی هستند که عاشق طبیعت بوده و با گیاهان و فضای سبز نیز همراه هستند.

رنگ سیاه: آقایانی که بوی تند و تلخ را دوست دارند، عموما از رنگ سیاه استفاده می کنند و این افراد عموما مغرور و دارای اعتماد به نفس بالایی هستند.

رنگ قرمز: برای افرادی مناسب است که علاوه بر تندی، علاقه زیادی به شاد و سرزنده بودن نیز دارند

https://mootanroo.com/products/category/perfume-men-2511

  • motanro motanro

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی